Všeobecné obchodné podmienky
Obchodné podmienky vysvetlené neformálne:
Namiesto klasických komplikovaných kecov zložitou právnickou rečou na veľa riadkov Vám prinášame súhrn najdôležitejších vecí:
- Sme ľudia, ak by sa vyskytla nejaká nezrovnalosť, zavoláme si a vyriešime ju. Vám ide o spokojný nákup, nám o spokojného zákazníka.
- Záručná doba sú štandardné 2 roky, samozrejme táto záruka sa nevzťahuje na krmivá a spotrebný tovar, ktorý má vždy dátum spotreby uvedený na obale.
- Platba je možná buď na dobierku, prevodom, alebo v hotovosti pri osobnom odbere v Rovinke. Ak sa obávate posielať peniaze prevodom vopred, nechajte si tovar zaslať na dobierku.
- Zásielky odosielame výhradne so zmluvnou kuriérskou spoločnosťou.
- Samozrejmosťou je možný osobný odber v sklade v Rovinke. Ak máte špecifické prianie zavolajte nám.
- Ako postupovať pri reklamácii si môžete prečítať v znení normálnom, alebo formálnom.
- Rešpektujeme Vaše súkromie, avšak pre vybavenie objednávky potrebujeme niektoré údaje, ktoré budú použité výlučne pre zaslanie tovaru a pre komunikáciu so zákazníkom.
REKLAMÁCIE - STRUČNÝ POSTUP
(podrobné znenie reklamačných podmienok)
Na výrobky sa vzťahuje štandardná záručná doba dva roky, teda 24 mesiacov, teda 730 dní. Spotrebný tovar má svoju záruku/dátum spotreby stanovený na obale.
Ako postupovať pri reklamácii: nemusíte vypĺňať reklamačný formulár, zavolajte na 0908752776, alebo napíšte na info@vsetkopre.sk - a čo najpresnejšie popíšte v čom je závada. Čím podrobnejšie problém popíšete, tým presnejšie budeme vedieť reagovať. Podľa povahy problému určíme ďalší postup. V prípade, že sa problém nedá vyriešiť na diaľku, budeme Vás inštruovať o ďalšom postupe.
Ako dlho trvá vybavenie reklamácie: reklamácia je vybavená bez zbytočných odkladov, najneskôr však do 30 dní. Nemusíte sa báť, že Vaša reklamácia je odložená niekde v kúte. Nutnou podmienkou je i súčinnosť zákazníka. O priebehu reklamácie Vás informujeme.
Ak tento text čítajú aj nepoctiví ľudia, ktorý chcú u nás reklamovať tovar zakúpený inde, vedzte, že to nemá zmysel, prídeme na to.
Výmena tovaru: stáva sa to. Po obdržaní tovaru zmeníte názor a potrebovali by ste vymeniť jeden produkt za druhý? Zavolajte na 0908752776, alebo napíšte na info@vsetkopre.sk - kde si dohodnete výmenu tovaru a spôsob odoslania.
Obchodné podmienky formálne:
1. Základné údaje
Prevádzkovateľom internetového obchodu www.vsetkopre.sk a dodávateľ je spoločnosť VŠETKO PRE s.r.o.
DODÁVATEĽ
Vsetkopre.sk – VŠETKO PRE s.r.o., so sídlom Pomlejská cesta 419/54, 931 01 Šamorín.
Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava 1 v oddieli: Sro, číslo vložky: 109444/B.
Dodávateľ je nie je plátcom DPH.
IČ: 50 184 440
DIČ: 2120235480
(ďalej len "dodávateľ")
KONTAKTNÉ ÚDAJE
Telefón: |
+421 0908 752 776 |
E-mail: |
Číslo účtu pre bezhotovostné platby:
5108233861/0900
IBAN:
SK5009000000005108233861
SWIFT/BIC:
GIBASKBX
2. Objednávka tovaru
Zoznam tovaru na stránkach VsetkoPre.sk je katalógom bežne dodávaného tovaru. Dodávateľ nezaručuje okamžitú dostupnosť dodávaného tovaru. Dostupnosť tovaru bude potvrdená na základe dopytu.
K objednaniu tovaru zákazník vyberie tovar, riadne vyplní objednávkový formulár a objednávku odošle. Odoslaná objednávka je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy. Objednávka ďalej slúži k rezervácii tovaru.
Ceny tovaru si môže zákazník overiť u jednotlivých položiek tovaru. Ceny za dopravu a ďalšie poplatky si môže overiť na stránke Doprava.
Pred odoslaním objednávky bude vypočítaná celková cena za tovar vrátane súvisiach poplatkov a zákazník bude vyzvaný k ich odsúhlaseniu.
Ceny tovaru sú platné v momente odoslania objednávky.
ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Zákazník aj dodávateľ môžu objednávku zrušiť bez udania dôvodu až do potvrdenia objednávky dodávateľom. Pokiaľ zruší objednávku dodávateľ, spravidla uvedie dôvod, prečo nie je možné objednávku potvrdiť.
Zrušenie objednávky po okamžiku uzatvorenia kúpnej zmluvy je možné len po predchádzajúcej dohode dodávateľa a zákazníka, a za podmienok, ktoré si vzájomne zjednajú.
3. Zaslanie tovaru
U tovaru, ktorý má byť zákazníkovi odoslaný zásielkovou službou, sa k vlastnému uzatvoreniu kúpnej zmluvy vyžaduje záväzné potvrdenie objednávky dodávateľom.
Záväzným potvrdením objednávky nie je automaticky generované elektronické potvrdenie prijatia objednávky do systému dodávateľa, ale ide o elektronicky zaslané potvrdenie označené ako "konečné potvrdenie objednávky", alebo telefonické potvrdenie objednávky dodávateľom, kde si dodávateľ a zákazník potvrdia obsah objednávky, hlavne druh tovaru, počet kusov, cenu za tovar a dopravu, a spôsob a termín doručenia. Okamžikom potvrdenia je uzatvorená kúpna zmluva.
DODACIA LEHOTA
Objednaný tovar bude podľa jeho dostupnosti a prevádzkových možností dodávateľa dodaný v čo najkratšej dobe prepravcom, obvykle do 2-14 dní od záväzného potvrdenia objednávky. Pre osobný odber sa podmienky zjednávajú individuálne.
Tovar sa považuje za dodaný doručením na adresu, ktorú si zákazník stanovil v objednávke.
SPÔSOB DOPRAVY
Dopravu na určenú adresu zaisťuje dodávateľ, a to na území celej Slovenskej republiky. Náklady na dopravu tovaru sa líšia podľa zvoleného spôsobu dopravy a v závislosti na váhe a rozmeroch tovaru. Možný spôsob dopravy a podmienky dopravy tovaru nájde zákazník v sekcii Doprava.
SPÔSOB UHRADENIA CENY TOVARU
Tovar je možné v plnej výške uhradiť poukázaním kúpnej ceny na účet dodávateľa pod príslušným variabilným symbolom, ktorý platbu identifikuje. Platbu je tiež možné uskutočniť poukážkou.
Inštalácia tovaru, ani montáž nie sú súčasťou kúpnej zmluvy.
PREVZATIE TOVARU
Doporučujeme skontrolovať si tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Pokiaľ je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, spíšte za prítomnosti dopravcu záznam o poškodení zásielky a nechajte si túto skutočnosť potvrdiť dopravcom.
Na základe vyhotoveného záznamu môže byť zákazníkovi poskytnutá primeraná zľava, alebo dodaný nový výrobok. Zákazník má tiež právo od zmluvy odstúpiť.
Podpísaním prepravného listu dopravcovi zákazník súhlasí s prevzatím tovaru a potvrdzuje, že tovar dorazil mechanicky nepoškodený.
KOMUNIKÁCIA MEDZI ZÁKAZNÍKOM A DODÁVATEĽOM
Ďalšia komunikácia medzi dodávateľom a zákazníkom je uskutočňovaná elektronickou poštou, pokiaľ sa strany nedohodnú inak.
4. Osobný odber tovaru
Zákazník má právo si tovar pred uzatvorením kúpnej zmluvy prezrieť na vopred dohodnutom mieste, spravidla v mieste podnikania dodávateľa.
V prípade osobného odberu tovaru sa kúpna zmluva považuje za uzatvorenú až zaplatením celej kúpnej ceny a prevzatím tovaru zákazníkom.
5. Záručné podmienky a reklamácie - uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady
Formulár pre odstúpenie od zmluvy
ZÁRUČNÁ DOBA A ZÁRUČNÝ LIST
Záručná doba začína bežať prevzatím tovaru zákazníkom.
Záručná doba je štandardne 24 mesiacov. Táto záruka sa nevzťahuje na krmivá a spotrebný tovar, ktorý má vždy dátum spotreby uvedený na obale.
Faktúra - daňový doklad slúži ako záručný list.
Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho dielov) spôsobené jeho používaním. Kratšia životnosť výrobku v takom prípade nie je považovaná za vadu a nie je možné ju ako takú reklamovať.
Zákazníkom, ktorí tovar používajú pre účel podnikania, alebo obchodu s daným výrobkom, nie je záručná doba stanovená občianskym zákonníkom. V tomto prípade záručnú dobu stanovuje dodávateľ. Záručná doba uvedená na našich stránkach je určená iba pre spotrebiteľov, nie pre podnikateľov, ktorí tovar kupujú v rámci svojej podnikateľskej činnosti (Nákup na IČ).
REKLAMÁCIE
V prípade, ak zákazník objavil na zakúpenom tovare v priebehu záručnej doby vadu, ktorá nebola spôsobená jeho nevhodným používaním, ale vadou samotného výrobku, má v záručnej dobe právo na reklamáciu tovaru.
Pokiaľ chce zákazník reklamovať tovar zakúpený v internetovom obchode VsetkoPre.sk, môže zavolať na 0908752776, alebo poslať e-mail na adresu info@vsetkopre.sk, kde uvedie číslo faktúry, typ výrobku, jeho katalógové číslo a popis chyby tovaru. Zákazníka ďalej informujeme o ďalšom postupe.
Zaslanie reklamácie
Ak nie je možné zo strany predávajúceho riešiť reklamáciu inak, musí kupujúci uplatniť reklamáciu na adrese prevádzky predávajúceho. Reklamáciu možno uplatniť prinesením reklamovaného tovaru na prevádzku predávajúceho, alebo zaslaním tovaru prepravnou službou.
V prípade zaslania reklamovaného tovaru k reklamácii prepravnou službou-na náklady kupujúceho-musí byť zásielka viditeľne označená nápisom „REKLAMÁCIA“. Doporučujeme zasielať tovar ako doporučenú poistenú zásielku. Tovar k reklamácii je kupujúci povinný odovzdať kompletný, ak nebolo dohodnuté inak, vo vhodnom obalovom materiály, ktorý vyhovuje prepravným požiadavkám daného tovaru. Predávajúci nie je povinný prijať reklamáciu, ktorá nebude kompletná, alebo bude zaslaná na náklady kupujúceho napr. ako tovar na dobierku.
VYBAVENIE REKLAMÁCIE
Lehota pre vybavenie reklamácie je podľa zákona tridsaťdňová. Snahou je vychádzať zákazníkovi v ústrety a reklamáciu vybaviť v čo najkratšom čase. Sme ľudia a rozumieme že chcete mať prípadnú reklamáciu vybavenú čo najskôr.
REKLAMAČNÝ PORIADOK - PODĽA ZÁKONA
1. Tento reklamačný poriadok upravuje spôsob a miesto reklamácie, postup pri riešení reklamácií a spôsob vykonania záručných opráv. Týka sa tovaru a služieb ktoré predávajúci predal spotrebiteľom. Pri reklamáciách sa postupuje v súlade s týmto reklamačným poriadkom, za dodržania zákonných ustanovení a práv spotrebiteľov.
2. Reklamácie sa vybavujú počas otváracej doby na adrese:
VŠETKO PRE s.r.o.
Pomlejská cesta 419/54
931 01;
reklamácie vybavuje:
Mgr. Barbora Vaľková
0908752776
3. K reklamácii je potrebné vždy predložiť doklad o nákupe tovaru alebo poskytnutí služby (faktúru, pokladničný blok). Druhy reklamácií a ich vybavenie :
a) záručná reklamácia
Záručná doba začne plynúť dňom prevzatia produktu zákazníkom. Reklamáciu v rámci záruky treba uplatniť najneskôr v posledný deň záručnej doby.
Záručná reklamácia sa vybaví podľa možnosti hneď (v prípade opodstatnenosti), a to výmenou tovaru za bezchybný, alebo poskytnutím náhradnej, bezvadnej služby. Ak výmena nie je možná, predávajúci zabezpečí záručnú opravu v lehote do 30 dní, alebo ak to nie je možné, zoberie vadný výrobok späť a vráti kúpnu cenu.
b) reklamácia omylu v množstve, druhu, akosti, ceny, apod.
Osoba vybavujúca reklamácie ihneď zistí oprávnenosť reklamácie a odstráni nedostatky.
4. O každej reklamácii sa vyhotoví reklamačný list dvojmo, z ktorého jednu kópiu dostane spotrebiteľ, originál sa založí. Reklamačné listy sa číslujú vzostupne, a každá reklamácia sa zapíše do knihy evidencie reklamácií. V prípade, že reklamácii sa nevyhovelo, alebo nebola vybavená hneď, reklamačný list sa vypisuje trojmo - druhá kópia sa postúpi vedúcemu zamestnancovi.
5. Ak reklamácia nebola vybavená ihneď, predávajúci písomne oznámi spotrebiteľovi spôsob vybavenia reklamácie, a to najneskôr v lehote do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
6. Odstúpenie od zmluvy
Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku v lehote 14 dní od prevzatia tovaru.
PRÁVO ZÁKAZNÍKA NA ODSTÚPENIE
Zákazník je oprávnený od zmluvy odstúpiť v prípade, ak dodávateľ nesplní zmluvné podmienky jednania.
Zákazník, ktorý nekupuje tovar v rámci svojej obchodnej, alebo inej podnikateľskej činnosti, má ďalej právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru, ak bola zmluva uzavretá na diaľku. Náklady spojené s dopravou tovaru dodávateľovi hradí v tomto prípade zákazník. Využitie tejto lehoty nie je možné u tovaru, ktorý zákazník získal v reklamačnom procese (Výmena za nový kus).
PRÁVO DODÁVATEĽA NA ODSTÚPENIE
Dodávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť iba do okamžiku odoslania tovaru, a to iba v prípade nedostupnosti tovaru, alebo výraznej zmeny ceny tovaru. Pred odstúpením je ale dodávateľ vždy povinný kontaktovať zákazníka za účelom dohody o ďalšom postupe.
POSTUP V PRÍPADE ODSTÚPENIA OD ZMLUVY
Vzhľadom k tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od počiatku ruší, vráti, alebo nahradí dodávateľ zákazníkovi a zákazník dodávateľovi všetky prijaté plnenia.
Zákazník môže od zmluvy odstúpiť tak, že túto skutočnosť oznámi dodávateľovi, napr. elektronicky na e-mailovú adresu info@vsetkopre.sk, alebo písomne na korešpondenčnú adresu.
Pri odstúpení doporučujeme uviesť číslo faktúry a dátum nákupu a predložiť originál, alebo kópiu dokladu o kúpe tovaru.
Pokiaľ už zákazník tovar obdržal a prevzal, pošle tovar späť dodávateľovi, kde dodávateľ bez zbytočného odkladu posúdi stav vráteného tovaru.
ROZPOR Z KÚPNEJ ZMLUVY
V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s podmienkami uvedenými v kúpnej zmluve (ďalej len „rozpor s kúpnou zmluvou“), má kupujúci právo na to, aby dodávateľ bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve. Kupujúci má v takomto prípade právo požadovať opravu alebo výmenu tovaru. Ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny tovaru, alebo môže od zmluvy odstúpiť. Toto neplatí pokiaľ kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel, alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.
Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví behom šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci sa považuje za rozpor existujúci už pri jej prevzatí, pokiaľ to neodporuje povahe veci, alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.
7. Ochrana osobných údajov spotrebiteľa
Ochrana osobných údajov je spracovaná na vlastnej podstránke nazvanej memorandum GDPR.
Vážení spotrebitelia, Vaše osobné údaje používame len na to, aby bol obchod zrealizovaný k Vašej spokojnosti.
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.
8. Záverečné ustanovenia
Tieto obchodné podmienky sú platné pre všetky kúpne zmluvy uzatvárané medzi dodávateľom a zákazníkom.
Dodávateľ si vyhradzuje právo obchodné podmienky meniť. Zmenené obchodné podmienky vyhlási vhodným spôsobom na internetových stránkach VsetkoPre.sk.
Ochrana osobných údajov: VŠETKO PRE s.r.o. zabezpečuje kupujúcemu ochranu osobných údajov a to v plnom rozsahu v zmysle zákona č.122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. (Vaše emaily, telefónne čísla ani adresy neposkytujeme žiadnej ďalšej firme okrem prípadného dopravcu. Slúžia nám len na to, aby bol obchod zrealizovaný hladko a aby ste boli Vy aj my spokojní.)